A A A

Huur betalen vanaf 2019

Als u zelf de huur overmaakt, is het belangrijk dat u vanaf 1 februari 2019 ons nieuwe rekeningnummer gebruikt en uw nieuwe contractnummer erbij zet. Dan is uw betaling snel in orde.

Let op: dit geldt niet voor  huurders van Yvastgoed.

Ymere heeft een ander rekeningnummer per 1 februari 2019

Ons nieuwe bankrekeningummer is NL44 INGB 0005 0311 03. (Huurders in de Haarlemmermeer gebruiken dit nummer al). Betaalt u met de betaalmail of een automatische incasso, dan krijgt u in december 2018 een brief van Ymere. U hoeft verder niets te doen.

Betaalt u met losse overschrijvingen of een periodieke overboeking? Dan krijgt u eind januari 2019 een brief met uw nieuwe contractnummer en het nieuwe rekeningnummer. Lees de instructies hieronder goed.

Maakt u de huur zelf over?

Gebruikt u losse overschrijvingen of een periodieke overboeking? Dan moet u uw nieuwe contractnummer bij de overboeking zetten én het nieuwe rekeningnummer gebruiken.
 

  • Als u een automatische incasso heeft, dan hoeft u niets te doen.
  • Als u een betaalmail van ons krijgt, staan daar de goede gegevens al in

Makkelijk betalen

Vraag een betaalmail aan

Rond de 25e van de maand sturen wij u dan een e-mail met een iDeal-link. Daarmee maakt u de huur makkelijk en veilig over. U heeft dan automatisch de goede gegevens (rekening, bedrag en contractnummer).

Machtig ons voor automatische incasso

Met een automatische incasso geeft u Ymere toestemming (machtigen) uw huur van uw rekening af te schrijven. Zo bent u nooit te laat met de huur! U betaalt automatisch op tijd het goede bedrag aan het goede rekeningnummer.

Aanvragen

Betaalmails onvangen of een automatische incassso aanvragen? Dat doet u met dit formulier:

Andere manier van betalen aanvragen

Let op: wilt u met automatische incasso gaan betalen dan krijgt u eerst een incassokaart die u in moet vullen en ondertekenen. Wij moeten uw handtekening op papier hebben.

Betaalde u toch naar het oude rekeningnummer?

Of met uw oude contractnummer? In de eerste maand ontvangen wij uw betaling wel. U hoeft dan niets te doen. U moet dan wel de huur vanaf de volgende maand overmaken naar ons nieuwe bankrekeningnummer en uw nieuwe contractnummer erbij vermelden.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op, maandag t/m vrijdag 8.30 - 17.00 uur

   WhatsApp: 06 13 22 12 20 
    Telefoon: 088 000 89 00