A A A

Reparaties en onderhoud

Icoon Reparaties en onderhoudReparaties en onderhoud zijn nodig om prettig en veilig te blijven wonen. Maar wie doet en betaalt nou wat?

In het Overzicht van reparaties en veranderingen (OnderhoudsABC) leest u wie zorgt voor reparaties en onderhoud: u of Ymere. U vindt in het overzicht ook informatie over wat u zelf mag veranderen aan de woning en de tuin. Zie ook Zelf klussen.

Spoed: bel 088 000 89 00

Heeft uw reparatie spoed? Bij spoed mag u ons ook buiten kantooruren bellen. Een reparatie heeft spoed bij bijvoorbeeld inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s).

Reparatie aanvragen

Tip: een verstopping of een gebroken ruit? U vindt via dit formulier ook de telefoonnummers van specialisten van andere bedrijven die voor ons werken.

Is uw koopwoning in beheer bij Yver VvE-beheer? Meld bij Yver uw Reparatieverzoek voor eigenaren

Uw afspraak

Als de reparateur langskomt dan moet iemand thuis zijn: u of iemand die namens u kan beslissen. De reparateur kan een medewerker van Ymere zijn of een medewerker van een bedrijf dat door Ymere ingehuurd is. Zorg ervoor dat de plek van de reparatie goed bereikbaar is, bijvoorbeeld door een kast of een kleed te verschuiven.

Zelf doen, zonder afspraak

Bekijk onze korte films over reparaties die u zelf kunt doen. Zo repareert u zelf een lekkende kraan of een draai-kiepraam dat niet sluit.

Hulp nodig?

   WhatsApp: 06 13 22 12 20
   Telefoon: 088 000 89 00
   E-mail: klantenservice@ymere.nl
   Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur