A A A

Afvoer

Icoon Reparaties en onderhoud

Wie doet wat?

Huurder zelf, of Ymere als u een serviceabonnement heeft:

  • Reparatie en vervanging van afvoersifons

Huurder zelf, of Ymere als u betaalt voor het ontstoppingsfonds én het schoonmaken van het sifon niet geholpen heeft:

  • Ontstoppen en schoonhouden van afvoersifons
  • Schoonhouden en ontstoppen van de regenafvoer (als ze minder dan 2,5 meter hoog zitten, anders mag u Ymere bellen)
  • Ontstoppen van afvoerleidingen van sanitair, gootsteen, wasmachine, afvoerputjes en balkon

U kunt zelf bellen met het ontstoppingsbedrijf. U vindt het telefoonnummer via het formulier reparatie aanvragen. U kunt ons ook bellen 088 000 89 00 of mail klantenservice@ymere.nl. In spoedgevallen kunt u ons ook buiten kantooruren bellen.

Ymere zorgt voor:

  • Herstellen of vernieuwen van verzakte en/of afgebroken rioleringen en huisaansluitingen

Serviceabonnement en ontstoppingsfonds  

Wilt u weten of u een serviceabonnement heeft of meedoet met het ontstoppingsfonds? Bel ons dan op 088 000 89 00 of mail klantenservice@ymere.nl. U kunt het ook opzoeken in de huurspecificatie die u elk jaar krijgt bij de brief over de huurverhoging.

Ik wil een reparatie aanvragen

Bel ons bij spoed. Ook na 17.00 en in het weekend: 088 000 89 00
Spoed is bijvoorbeeld inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s)

Uw sifon schoonmaken

Bekijk dit filmpje en u weet wat een sifon is en hoe u die schoonmaakt.

Zie ook:

Hulp nodig?

   WhatsApp: 06 13 22 12 20
   Telefoon: 088 000 89 00
   E-mail: klantenservice@ymere.nl
   Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur