A A A

Gas en waterleiding

Icoon Reparaties en onderhoud

Wie doet wat?

Huurder zelf:

  • Als u een geiser of boiler huurt van een ander bedrijf, dan moet u contact opnemen met dat bedrijf voor onderhoud, reparatie of vervanging

Ymere zorgt voor:

  • Repareren of vervangen van gasleidingen, waterleidingen en kranen die standaard in de woning horen
  • Onderhouden, repareren of vervangen geiser/boiler die bij de woning hoort
  • Ontdooien, repareren of vervangen van bevroren leidingen en installaties en herstel van de schade die hier een gevolg van is

Verantwoordelijkheid

U bent als huurder verantwoordelijk als u niet genoeg gedaan heeft om te voorkomen dat de leidingen bevriezen. De kosten van ontdooien, repareren, vervangen en schade betaalt u dan zelf.

Ik wil een reparatie aanvragen

Bel ons bij spoed. Ook na 17.00 en in het weekend: 088 000 89 00
Spoed is bijvoorbeeld inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s)

Verandering

Als u een gasleiding aan wilt laten leggen dan moet u Ymere om technisch advies vragen en de klus uit laten voeren door een erkend installateur.

Hulp nodig?

   WhatsApp: 06 13 22 12 20
   Telefoon: 088 000 89 00
   E-mail: klantenservice@ymere.nl
   Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur