A A A

Verwarming en warm water

Icoon Reparaties en onderhoud

Wie doet wat?

Huurder zelf:

  • Centrale verwarming, radiatoren, cv-kranen, thermostaat die niet het eigendom zijn van Ymere

Huurder zelf, tenzij u een serviceabonnement heeft, dan kunt u dit door Ymere laten doen:

  • Controleren van de waterdruk, het bijvullen en het periodiek ontluchten

Tip: Wordt uw centrale verwarming niet goed heet of hoort u lucht in de verwarming? Op de website van Feenstra ziet u hoe u de verwarming ontlucht en hoe u de ketel bijvult.

Ymere zorgt voor:

  • Vóór april 2018 krijgen alle huurders van Ymere een nieuwe rookmelder. Dit gebeurt tijdens de tweejaarlijkse controle van uw cv-installatie. Deze rookmelder werkt op het lichtnet, u hoeft zelf geen batterijen te vervangen.
  • Onderhoud en reparaties aan centrale verwarming, radiatoren, cv-kranen, thermostaat van Ymere (dus niet als ze van u zelf zijn)
  • Reparatie en vervanging van schoorstenen en kanalen

U kunt zelf bellen met het onderhoudsbedrijf. U vindt het telefoonnummer via het formulier reparatie aanvragen.

Ik wil een reparatie aanvragen

Bel ons bij spoed. Ook na 17.00 en in het weekend: 088 000 89 00
Spoed is bijvoorbeeld inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s)

Veilig verwarmen

Voor eind 2018 verwijderen wij alle open verbrandingstoestellen zoals een geiser, boiler of gaskachel die eigendom zijn van Ymere. Lees meer over Veilig verwarmen. Gebruikt u nog een open verbrandingstoestel in uw woning? Neem dan contact met ons op.

Hulp nodig?

   WhatsApp: 06 13 22 12 20
   Telefoon: 088 000 89 00
   E-mail: klantenservice@ymere.nl
   Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur