A A A

Aanmaningen januari en februari

dinsdag 12 februari 2019

Bij de laatste ronde aanmaningen op 5 februari hebben sommige huurders een foute of onterechte aanmaning gekregen. Heeft u al betaald, dan kunt u de aanmaning weggooien. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

Oorzaak

Op 11 januari heeft Ymere een nieuw computersysteem in gebruik genomen. Hier en daar zitten er nog kinderziekten in. Dat proberen we zo snel mogelijk op te lossen. De meeste aanmaningen die wij hebben verstuurd kloppen, maar er zijn ook foute aanmaningen verstuurd.

Wat kunt u doen?

Heeft u al betaald, dan kunt u de aanmaning weggooien. Heeft u niet of deels betaald, dan moet u natuurlijk wel betalen. Bent u niet zeker over hoeveel u moet betalen, neem dan contact met ons op. Dat kan per telefoon: 088-000-5900, WhatsApp: 06 13 22 12 20 of e-mail: incasso@ymere.nl.

Wat gaan wij doen?

We vinden het heel vervelend dat dit gebeurd is, vooral omdat een onterechte aanmaning veel stress kan geven. We zijn hard bezig om de technische fout op te lossen. We zoeken ook op wie er een foute aanmaning gehad heeft, zodat we iedereen persoonlijk op de hoogte kunnen stellen.