Gedurende deze periode helpen wij u zoveel mogelijk telefonisch.
- Wij kunnen in deze periode alleen spoedreparaties uitvoeren. Spoed betekent dat er sprake is van inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s). Bel dan direct 088 000 89 00. Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar, ook in het weekend.
- Lopende afspraken gaan gewoon door. Wilt u een afspraak verzetten? Neem dan telefonisch contact met ons op. We annuleren dan de afspraak, maar we kunnen nog geen nieuwe afspraak inplannen.
- U kunt in deze periode uw huur opzeggen via het formulier op onze website. Daarvan ontvangt u een schriftelijke bevestiging. Wij nemen daarna contact met u op om de afspraken voor een voor- en eindinspectie in te plannen. Deze afspraken vinden dan plaats na 14 oktober.
- U kunt uw digitale omgeving MijnYmere gebruiken om een melding te maken van bijvoorbeeld schimmel, een verzoek indienen voor een geveltuin of om informatie te raadplegen. U kunt alleen geen reparatieverzoek indienen of de huur via MijnYmere betalen. Ook ziet u in die periode niet de actuele financiële gegevens.
- Als u zelf de huur overmaakt via een bankoverschrijving, dan zien wij dat pas na 14 oktober.
Alle overige zaken pakken we tijdelijk op een andere manier op, zodat u zo min mogelijk last heeft van deze stilligperiode. U kunt ons altijd bellen, 088 000 89 00!
Geen nieuws meer missen?
Ontvang het laatste nieuws in uw inbox. Meld u aan voor onze nieuwsbrief