Wij vragen soms om een bankrekeningnummer
 

Wij vragen soms om bankrekeningnummer

Ymere vraagt huurders soms per brief of mail om het bankrekeningnummer door te geven.

Dit doen wij als wij geen bankrekeningnummer weten of als wij huurbetalingen krijgen vanaf een ander bankrekeningnummer dan bij ons bekend is. Wij vragen dan om het rekeningnummer zodat wij fouten kunnen voorkomen. Zodat onze huurders geen onjuiste aanmaning krijgen. Of zodat wij bijvoorbeeld teveel betaalde servicekosten kunnen terugbetalen. Per korte vragen wij u uw rekeningnummer op te geven via een beveiligde website met een persoonlijke code.

Wij zijn vandaag via Facebook dat sommige huurders deze brief niet vertrouwen. Krijgt u ook zo'n verzoek van Ymere per mail of korte en twijfelt u? Bel dan altijd met Ymere: 088 000 89 00. Of kom langs op een van onze kantoren (alleen op afspraak). Wij helpen u graag verder.

Meer over dit onderwerp:

Geen nieuws meer missen? 

Ontvang net als 47.000 andere huurders het laatste nieuws in uw mailbox.

Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief

Uw privacy is 100% gegarandeerd
U ontvangt ongeveer 8 keer per jaar de nieuwsbrief