17-9-2020  |  Nieuwsbericht

Wij vragen soms om bankrekeningnummer

Ymere vraagt huurders soms per brief of mail om het bankrekeningnummer door te geven.

Dit doen wij als wij geen bankrekeningnummer weten of als wij huurbetalingen krijgen vanaf een ander bankrekeningnummer dan bij ons bekend is. Wij vragen dan om het rekeningnummer zodat wij fouten kunnen voorkomen. Zodat onze huurders geen onjuiste aanmaning krijgen. Of zodat wij bijvoorbeeld teveel betaalde servicekosten kunnen terugbetalen. Per brief vragen wij u uw rekeningnummer op te geven via een beveiligde website met een persoonlijke code.

Wij begrepen vandaag via Facebook dat sommige huurders deze brief of mail niet vertrouwen. Krijgt u ook zo’n verzoek van Ymere per mail of brief en twijfelt u? Bel dan altijd met Ymere: 088 000 89 00. Of kom langs op een van onze kantoren (alleen op afspraak). Wij helpen u graag verder.