MijnYmere

U wilt iets met ons regelen. Dat doet u voortaan in MijnYmere. Snel en eenvoudig, waar en wanneer u maar wilt. U kunt bijvoorbeeld een afspraak maken voor uw reparatie, uw huurgegevens inzien, uw huur betalen of uw gegevens aanpassen.  

Heeft u al een account?

Dan kunt u hier direct inloggen.

Direct inloggen

Stap 1: Registratiecode aanvragen

U heeft een registratiecode nodig om een MijnYmere-account aan te maken. 

Om een account aan te maken moeten uw e-mailadres en 06-nummer bij ons bekend zijn. Is dat niet het geval? Bel ons dan op 088 000 89 00. Wij helpen u dan verder.

Registratiecode aanvragen

 

Stap 2: Account aanmaken

Als u uw registratiecode heeft ontvangen kunt u uw MijnYmere-account aanmaken.

Na het aanmaken van uw account krijgt u een e-mail om uw account te activeren. Als u dit heeft gedaan is uw MijnYmere-account klaar. 

Account aanmaken

Stap 3: Inloggen

Als u uw MijnYmere account heeft aangemaakt en geactiveerd kunt u hier direct inloggen.

Let op! Het kan even duren voordat uw gegevens zichtbaar zijn in MijnYmere. Sluit daarom na het activeren van uw account uw venster en log na 5 minuten in. 

Inloggen

Wat kunt u doen in MijnYmere?

U kunt bijvoorbeeld:

  • Een reparatieafspraak maken
  • Uw reparatieafspraak verzetten of afzeggen
  • Uw huur betalen
  • Een betalingsregeling aanvragen (zomer 2021)
  • Uw huurspecificatie of puntentelling downloaden
  • Uw betaalwijze aanpassen
  • Uw huurgegevens bekijken
  • Uw post bekijken