Regel het meteen zelf
Direct uw huurderszaken regelen
In Mijn Ymere kunt u uw woonzaken met ons regelen. Snel en eenvoudig, waar en wanneer u wilt. U kunt:
- reparaties aanvragen
- uw huur betalen
- uw gegevens beheren en wijzigen.
Heeft u nog geen MijnYmere-account? Maak een account aan
Bij spoed: bellen
Bij inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s), bel direct 088 000 89 00. Wij zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar, ook in het weekend. Contact bij spoed
Op maandag 29 mei zijn onze kantoren gesloten.
Een vraag stellen
Heeft u vragen over uw woning, contract of andere zaken en komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Wij proberen binnen twee uur te reageren. Op werkdagen zitten wij voor u klaar tussen 8.30 en 17.00 uur. Via WhatsApp kunt u geen reparatieafspraak plannen.
Telefoon
Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur. In geval van spoed kunt u ons 24 uur per dag bellen.

Onze locaties
Wilt u liever langskomen? Maak dan een afspraak bij één van onze locaties.
Postadres
Postbus 2412
1000 CK Amsterdam
