Huurachterstand

De huur moet vóór de 1e dag van de maand op de rekening van Ymere staan. Heeft u een huurachterstand? Neem dan snel contact met ons op via het formulier in MijnYmere over huurachterstand. Daar kunt u ook direct betalen.

Hebt u door de Corona-crisis problemen met betalen, neem dan snel contact met ons op. We kijken samen met u naar de mogelijkheden.

 

Contact over huurachterstand Direct betalen

Heeft u nog geen MijnYmere-account? Maak dan eerst een account aan. 

Samen kijken naar een oplossing

Betalingsachterstanden zijn vervelend en lopen vaak snel op. Neem daarom op tijd contact met ons op. We kijken dan samen met u naar de beste oplossing.

Dit kunnen we bijvoorbeeld doen:

  • U krijgt van ons een e-mail of sms met een betaallink. Zo kunt u uw achterstand snel en gemakkelijk betalen.
  • Wij kijken of u een betalingsregeling kunt afsluiten. Als dit kan vertellen wij u wat de voorwaarden zijn.
  • U kunt soms uitstel van betaling aanvragen. Als dit kan vertellen wij u wat de voorwaarden zijn.
  • Wij melden u aan bij maatschappelijk dienstverlener Vroegeropaf. Zij kijken samen met u naar mogelijkheden om uw betalingsproblemen op te lossen.

Neem contact met ons op

Meer informatie over omgaan met geld

Meer over