Wat kunt u doen aan de balie?
Aan de balie kunt u terecht voor allerlei vragen en praktische zaken, zoals:
- Een reparatie melden als het telefonisch niet lukt
- Documenten inleveren of bespreken
- Hulp krijgen bij het aanmaken van een MijnYmere-account
- Vragen stellen over MijnDak
- Ondersteuning krijgen als lezen, schrijven of digitaal regelen lastig is
- Uw vraag stellen als u de Nederlandse taal nog aan het leren bent
Wat kunt u verwachten?
U wordt ontvangen door iemand die luistert, meedenkt en samen met u naar een oplossing kijkt. U hoeft geen afspraak te maken, maar het mag wel. Met een afspraak kunnen wij ons alvast voorbereiden en zorgen dat u sneller geholpen wordt. Soms is uw situatie ingewikkeld of dringend. Dan kijken we wat er wél kan, ook als dat buiten de standaardprocedure is. Ons doel: dat u goed geholpen bent en tevreden naar huis gaat.
Roberto aan de balie
Roberto werkt bij de balie in Amsterdam Noord. Elke dag ontmoet hij huurders met heel verschillende vragen: van een reparatie die niet goed is uitgevoerd tot documenten die snel ingeleverd moeten worden. Dat vraagt om flexibiliteit en menselijkheid. Roberto ziet zichzelf dan ook niet alleen als baliemedewerker, maar als luisterend oor en vertrouwenspersoon.
"Iedere huurder verdient persoonlijke aandacht. Aan de balie nemen we de tijd en zoeken we samen naar wat wél werkt. Soms moet je afwijken van een procedure, omdat de situatie schrijnend is. Dan pas maak je écht het verschil".
Wilt u weten waar alle balies zijn en wanneer ze open zijn? Kijk dan op onze contactpagina voor een overzicht van alle locaties en openingstijden.
Geen nieuws meer missen?
Ontvang het laatste nieuws in uw inbox. Meld u aan voor onze nieuwsbrief