Regel het zelf in MijnYmere, 24 uur per dag, 7 dagen per week

Na de introductie van MijnYmere in 2020 vragen wij regelmatig feedback aan onze huurders die gebruik maken van MijnYmere. Met die feedback gaan we aan de slag. Zo maken we samen MijnYmere steeds beter.

Veel huurders zijn tevreden over het gebruik van MijnYmere. Meer dan de helft van onze huurders heeft al een account en inmiddels worden ruim 1000 reparatieverzoeken per maand online aangevraagd. Zij ervaren de voordelen van het online contact met Ymere positief: geen wachttijd aan de telefoon, zelf je afspraak kunnen maken, verzetten of afzeggen, wijzigingen doorgeven, je huurspecificatie inzien of sleutels aanvragen.

En MijnYmere wordt steeds gebruikersvriendelijker, maar het kan altijd beter. Onlangs zijn er ook weer nieuwe mogelijkheden toegevoegd:

  1. U ontvangt voortaan een mail als er een brief voor u klaar staat in uw MijnYmere-omgeving. Die brief ontvangt u ook nog gewoon per post. In de nabije toekomst gaan we de mogelijkheden onderzoeken of u kunt aangeven post alleen nog digitaal te willen ontvangen.
  2. We hebben het proces om een reparatie-afspraak te maken verbeterd. Zo weten we nog beter wat de servicemonteur moet repareren en welk gereedschap en materiaal nodig is.

In september gaan we huurders met een MijnYmere-account, die bellen met een reparatieverzoek, vragen dit via MijnYmere te doen. Want hoe meer mensen gebruik maken van MijnYmere, hoe korter de wachttijd aan de telefoon voor huurders die ons bellen met andere vragen.

En ondanks dat onze dienstverlening online steeds beter wordt, helpen wij u ook graag offline als het u online niet lukt. U bent altijd welkom op een van onze regiokantoren. Daarvoor moet u wel een afspraak maken, zodat we echt tijd voor u kunnen nemen. En natuurlijk kunt u ons altijd bellen. Onze medewerkers staan u graag te woord.

Geen nieuws meer missen? 

Ontvang het laatste nieuws in uw inbox. Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Aanmelden