A A A

Klachten over Ymere

Uw klacht is belangrijk voor ons. Wij bieden graag een goede dienstverlening en willen van onze fouten leren. Zo gaat het de volgende keer beter.

Heeft u een klacht over de dienstverlening van Ymere?

Een klacht is voor ons: als u niet tevreden bent over het handelen van Ymere. Zo kan het dat wij u niet netjes behandelen, dat we niet volgens afspraak terugbellen of dat u het niet eens bent met ons beleid.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Een medewerker van de afdeling Klachten en procesverbetering neemt contact met u op. U kunt dan precies vertellen wat er is gebeurd. Deze medewerker wordt uw aanspreekpunt over de klacht.

Klachtenformulier

U kunt uw klacht doorgeven via dit klachtenformulier:

Schrijven kan ook, naar: Antwoordnummer 635, 1100 VE Amsterdam 
Of bel ons: 088 - 000 89 00

Wanneer hoor ik iets?

  • Binnen 1 werkdag: een medewerker neemt contact met u op.
  • Binnen 5 werkdagen: u krijgt een inhoudelijke reactie en u hoort hoe het nu verder gaat
  • We proberen om binnen 7 weken met u tot een oplossing te komen.

Toch niet tevreden?

Komen wij er samen niet uit dan kunt u naar de Geschillencommissie of naar de Huurcommissie. De Huurcommissie gaat bijvoorbeeld over de huurprijs, de servicekosten, huurverhoging en onderhoud. U kunt ook een rechtszaak beginnen maar dit is vaak duur en kost veel tijd. Vraag dus eerst advies, bijvoorbeeld van een rechtswinkel of juridisch loket.