Huurachterstand

De huur moet vóór de 1e dag van de maand op onze rekening  staan. Heeft u een huurachterstand? Neem dan snel contact met ons op via het formulier in MijnYmere over huurachterstand. Daar kunt u ook direct betalen.

Ik wil direct betalen Betalingsregeling aanvragen

Heeft u nog geen MijnYmere-account? Maak dan eerst een account aan.

Samen kijken naar een oplossing

Betalingsachterstanden zijn vervelend en kunnen snel oplopen. Neem daarom op tijd contact met ons op. Samen zoeken we naar de beste oplossing.

Dit kunnen we doen:

  • U krijgt van ons een e-mail of sms met een betaallink. Zo kunt u uw achterstand snel en gemakkelijk betalen.
  • Wij kijken of u een betalingsregeling kunt afsluiten. Als dit kan vertellen wij u wat de voorwaarden zijn.
  • Soms kunt u uitstel van betaling aanvragen. Als dit kan vertellen wij u wat de voorwaarden zijn.
  • Wij melden u aan bij professionele hulpverlening. Zij kijken samen met u naar mogelijkheden om uw betalingsproblemen op te lossen.

Neem contact met ons op

  • U kunt het contactformulier in MijnYmere gebruiken wanneer u een vraag heeft over huur betalen of over een huurachterstand.
  • U kunt ook een afspraak maken voor een gesprek bij ons op kantoor in Diemen. Maak dan hier een afspraak

 

Meer informatie over omgaan met geld

 

Meer over